Třeboň a Třeboňsko - turistické informace

Strategie rozvoje cestovního ruchu na Třeboňsku

V roce 2005 byla vytvořena

Koncepce dalšího rozvoje cestovního ruchu celého Třeboňského regionu

Zpracování tohoto dokumentu iniciovala MAS Třeboňsko, realizací byla pověřena společnost ODEON FIRM SERVIS a.s.

Dokument vychází z poznatků, že Třeboňsko je atraktivní destinací, místem zdravého životního prostředí s unikátní rybniční soustavou a řadou kulturních památek. Návštěvnost Třeboňska se neustále zvyšuje, je však soustředěna převážně do města Třeboně. Navíc se region vyznačuje značnou sezónností cestovního ruchu, převaha návštěvníků přijíždí v letních měsících.

Strategie definovala sedm strategických oblastí pro rozvoj cestovního ruchu v regionu, jsou to:

  • kulturně-poznávací cestovní ruch
  • lázeňsko-zdravotní cestovní ruch
  • kongresový cestovní ruch
  • incentivní cestovní ruch
  • venkovský cestovní ruch
  • sportovní, rekreační a zájmové aktivity
  • gastroturistika

Všechny tyto oblasti mají v regionu značný potenciál, mohou přilákat nové návštěvníky a díky své nezávislosti na počasí a ročním období dokáží prodloužit turistickou sezónu v regionu.

Komentáře
Celkem 0 komentářů


Konec výpisu článku Strategie rozvoje cestovního ruchu na Třeboňsku, id: 5691 , rubrika: Destinace Třeboňsko o.p.s.
Kategorie: , zveřejněn: 21.04.2006
Autor: Marie Košinová